środa, 29 lipca 2020

Przeczytane 2020: Tydzień #30

Myślałem, że jak uporam się z Duncanem, będę mógł ruszyć z kopyta z czytaniem innych książek. Niestety okazało się, że czasu na czytanie za wiele nie miałem, stąd też na Atramencie się skończyło.

55. Atrament - Hal Duncan, MAG 2007

Słowo się rzekło - masochistycznie sięgnąłem po kontynuację Welinu Hala Duncana, czyli Atrament. Powtórzę to, co napisałem o pierwszym tomie: nie rozumiem tej książki. Nadal nie widzę związków przyczynowo-skutkowych pomiędzy scenami, nadal nie wiem, o co w tm wszystkim chodzi i nadal widzę nawiązania do różnych mitologii. I paradoksalnie nadal dobrze mi się tę książkę czytało, mimo że uważam ją za bełkot. Tego też nie rozumiem. Zdecydowanie nie dla mnie ta lektura. Do tego, o ile Welin mogłem uważać za coś odkrywczego, to tutaj tego błysku nowości już z oczywistych przyczyn nie było.

Paski postępu:
antologia - Umieranie to parszywa robota - 89%
Ursula K. LeGuin - Kotolotki - 81%
Andrej Bán - Słoń na Zemplinie - 71%
Antoni Ferdynand Ossendowski - Gasnące ognie - 68%
Paweł Smoleński - Wnuki Jozuego - 65%
Aneta Jadowska - Dynia i jemioła. Nietypowe historie świąteczne - 64%
Jerzy Żuławski - Na Srebrnym Globie - 61%
Michał Gołkowski - Sybirpunk vol. 1 - 59%
Robert A. Heinlein - Drzwi do lata - 59%
Karol Darwin - Podróż na okręcie Beagle - 54%
Violetta Wiernicka - Sekrety rosyjskich kolei - 53%
Łukasz Radecki - Odium - 53%
Witold Jabłoński - Popiel - 51%
Paulina Hendel - Żniwiarz. Droga dusz - 46%
Robin Hobb - Uczeń skrytobójcy - 46%
antologia - nanoFantazje 1.0 - 46%
Adam Przechrzta - Demony zemsty. Beria - 43%
Magdalena Świerczek-Gryboś - Dzieci Burzy - 43%
Paweł Majka, Radosław Rusak - Czerwone żniwa. Uderzenie wyprzedzające - 42%
Steven Erikson - Przypływy nocy - 42%
Dave Hutchinson - Europa o północy - 42%
Olga Gitkiewicz - Nie zdążę - 34%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz